Social Icons

facebook

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Δεν ανανεώνει ο Φαν Πέρσι

Με δηλώσεις του ο Ολλανδός φορ της Άρσεναλ, ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να ανανεώσει το συμβόλαιο του με τους κανονιέρηδες το οποίο λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Διαβάστε τις δηλώσεις του...


"Έχω σκεφτεί πολύ και σκληρά για αυτό, αλλά έχω αποφασίσει να μην επεκτείνω το συμβόλαιο μου."


"Εγώ προσωπικά είχα μια μεγάλη σεζόν, αλλά ο στόχος μου ήταν να κερδίσω τρόπαια με την ομάδα και να φέρω τον σύλλογο πίσω στις ημέρες δόξας του.Από τον τεράστιο σεβασμό μου προς τον κ. Βενγκέρ, τους παίκτες και τους φιλάθλους δεν θέλω να μπω σε οποιεσδήποτε λεπτομέρειες, αλλά δυστυχώς σε αυτή τη συνάντηση έχει γίνει και πάλι σαφές για μένα ότι σε πολλές πτυχές διαφωνούμε σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Άρσεναλ θα πρέπει να προχωρήσει μπροστά. "

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου